torsdag, november 04, 2010

De bästa album som aldrig gjorts del 1

Nu hann det visst gå en stund igen, gott folk!
Jag kommer antagligen vara lite ojämn med inläggen under en tid framåt, men jag försvinner inte (bara så ni vet).

Under tiden startar jag en ny liten kategori i bloggen (se rubrik).
Skivomslaget nedanför tyckte jag var så roligt att jag spillde ut morgonkaffet över tangentbordet. Jag skulle torkat upp det vid det här laget men jag har liksom inte skrattat klart än:)

Kram på er!


4 kommentarer:

Elin Damberg sa...

Hahahahahaha!!!! "Mothafuckin water..." Underbart.

Anonym sa...

Har inget med detta att göra, men jag vill bara meddela att jag dödat bloggen "en handfull vardagsrealism" och öppnat en ny. Mycket bättre givetvis. Uppdatera gärna din länk.

http://personlighet.wordpress.com/

Sus sa...

När släpper du din första bok...? Det är helt underbar läsning här på bloggen, skulle gärna läsa en tjock bok skriven av dig!
/Sus

Alfahannen sa...

Elin:
Visst är det:)

Personlighet:
Uppfattat! Och välkommen tillbaka!

Sus:
Tack för dina värmande ord, och hjärtligt välkommen!
Faktum är att Boken håller på att formuleras så sakteliga, jag tror definitivt jag har förmågan att få till en sådan rätt bra:)