torsdag, december 17, 2009

Förresten..

vilket jävvla väder!

Jo, jag har varit upptagen med både små och stora spörsmål den senaste tiden (och är väl så fortfarande, lite grann), men nu känner jag att det kliar i skribentpekfingrarna (jo, pekfingervalsen är min favoritlåt framför datorn).

Imorgon kommer alla brudarna igen, denna gång under en veckas tid. Härligt! De små babianerna stannar hos mig till julafton och dagen efter drar Monique och jag ner till Leeuwarden, Friesland, Nederländerna i två veckor för att hälsa på hennes släktingar. Datorn följer med och min känsliga synvinkel också. Det betyder alltså inget avbrott i bloggandet för min del, och eftersom vi skall till ett kul land med ett kul folk (för att inte tala om Moniques släktingar, hennes pappa är som en blandning mellan Bruce Willis och Lasse Kronér), så kommer det finnas mycket att berätta om:)

Så, nu är jag igång igen! Skönt. Fortsättning följer....

5 kommentarer:

Gafflan sa...

Kul! Speciellt att få åka till Nederländerna. Jag ser fram emot det ;)
PS. Ordverifieringen var "ingerapp" nu ska jag fundera på vem det är ;) .DS

oumberligating sa...

Ser verkligen fram emot spännande reseskildringar och släktpresentationer.
Du lär väl inte hinna skriva så mycket om "Baibianflocken" kommer i morgon så det är väl lika bra at jag önskar dig God Jul och ett verkligt Gott Nytt År! Redan nu!
Självklart så gäller din "Kvinna" också!
Ha det så bra som det bara går och var rädda om Er därute i Europa!
Kram ifrån Peter!

Lilla Blå sa...

Bra! På dem bara!

Motvalls gubbe sa...

Hej.
Första gången jag är inne på på din sida. Tror jag ska hålla dig under uppsikt en tid.

Alfahannen sa...

Gafflan:

Det kommer bli helkul. Ska se till att få med lite bilder också. Inge rapp passar bra in på mig då jag försöker brodera:)

Oumberligating:

Jag hinner nog lusa ner din blogg med mina kommentarer innan färden söderöver. Kram på dig!

Lilla Blå:


Det ska jag, var så säker!


Motvalls gubbe:

Du är hjärtligt välkommen!