söndag, december 06, 2009

Nu kan hon inte bli Anna Änka i alla fall...

Expressen , AB , HD


Herreminje, vart är världen på väg?

Ankparet går skilda vägar! Efter ett antal magnifika bråk i Ankdammen (Parets hem) har nu gamle Paul surnat till rejält och lämnat in om skilsmässa ifrån sin snattrande fru.

I och med detta borde detta års största tidningsanka snart vara ett minne blott.

Nej förresten, den broskgnagande ankhonan vet nog vid det här laget hur man håller sig kvar i rampljuset.

Vi följer fortsättningen med trötta sinnen....


"Min man Paul skrev nästan musiken till Glada Ankan....öhh jag menar Änkan! I alla fall var han född på den tiden....tror jag...äh va fan, skit samma, huvudsaken är att jag har en perfekt kropp!"

3 kommentarer:

Västgötskan sa...

Detta har jag fullständigt missat?! :-O
Tur att jag har din "skvallerblogg" att uppdatera mig med. ;-)

RANA sa...

Hahaha! Träffsäkert citat där.

Gafflan sa...

Ska bara säga Hej! Hoppas att allt är ok!
Ha en skön fredag :)