lördag, oktober 10, 2009

Lantisar on the move...

Idag gott folk, ämnar jag och min eländiga kvinna bege oss till den Kungliga Hufvudstaden. Högrepen lämnar jag hemma (den får inte plats i den lilla japanska leksaksbilen vi ska vingla fram i).

Huvudsyftet är att med bil irra runt i innerstaden (GPS är omanligt). Med hjälp av irrationella och spektakulära filbyten garanterar vi underhållning för alla mottrafikanter. Som en bonus kanske vi till och med når vårt slutmål: Globen.

Där väntar en konsert med husgudarna Fleetwood Mac. Ett band som måste hyllas för sin envishet att överleva 16 medlemsbyten genom åren. Inte illa alls.

Konsertbiljetten är en present från Monique till mig, så jag kanske ska vänta några dagar innan jag kallar henne eländig igen ;)

Jag säger då det, Fleetwood Mac...... Ta en titt på detta klipp, det är lätt att glömma att Lindsey Buckingham är en gudabenådad gitarrist...




Det ska bli riktigt jäkla roligt!

Reserapport från bonnlurkar på vift kommer, var så säkra!

Inga kommentarer: